donderdag 5 januari 2012

Wauw!

Wauw, ik heb al best veel kijkers gehad op mijn blog! Dank jullie wel! Ik heb de meeste kijkers via 'watmaaktSuzettenu' gekregen, en daar ben ik heel blij mee! Als jullie mijn blog leuk vinden, volg me dan en vertel het tegen andere mensen. Zo blijft mijn blog bestaan. Ik wil namelijk zoveel mogelijk kijkers trekken, en als ik niet zoveel kijkers heb dan heeft het niet zo veel zin om verder te gaan. Maar ik blijf posittief en ik blijf nog sowieso een half jaar tot een jaar doorgaan! Als jullie vragen hebben, plaats dan een bericht.

Nog een klein woondeco ideetje! Een zelfgemaakte theemuts die ik vorige zomer heb gebreid. (ik heb nog veel meer zelfgemaakte dingen, ik heb jarenlang in mijn vrije tijd genaaid, en gebreid!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten